söndag 11 januari 2009

Vinterbilder från Stockholm







Jag skulle hälsa på mamma på sjukhuset i förra veckan och när jag satt på bussen såg jag hur vackert ljuset var ute. Jag hoppade av bussen vid Slussen och gick längs Katarinavägen, stannade till ett tag och fotade. Jag blev vansinnigt kall om fingrarna men hyfsat nöjd med de här bilderna. Det var ca -10 plus iskalla vindar på det. Burr! Mamma tyckte det var skoj att se dem. Särskilt nu när hon inte orkar ta sig någonstans och se själv.

Framme vid Tjärhovsplan skulle jag ta nästa buss, men först ett foto där också.


2 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Tack för vackra bilder!

gita sa...

hej Anki,en liten fråga bara: har du möjligen ett stickmönster till en arantröja i barnstl-helst munkjacksmodell??? Jag har sett det någonstans men minns inte var... Åldern kanske? Fina vinterbilder!! Stan är vacker i vinterskrud. mvh g_lioufas@hotmail.com