lördag 26 april 2008

Lördag, i väntan på den STORA vinsten.


I dag är jag bara nästan lika trött som vanligt. Egentligen skulle jag ha gått på 50-årskalas i kväll, men det orkar jag inte. Det är inte så himla kul att åka pendeltåg en lördagskväll. Dessutom vet jag att jag bara börjar längta hem efter ett tag när det börjar bli högljutt. Det brukar kunna bli det på 50-årskalas :-/
Hade A varit hemma hade han skjutsat mig men nu är han och träffar fotokollegor i Göteborg. Bra för honom att träffa likasinnat folk och utbyta tips och erfarenheter.
Nä det får bli en bra kväll tillsammans med junioren och nå'n bra film i dvd-spelaren. Det känns som det är dags att se "The Big Lebowski" igen :-)

Vädret har varit fint idag, med sol och värme. Dock har inte himlen varit lika blå som den var under arbetsveckan. Jag fick ändå med sonen ut på en kort promenad. Skönt var det för han hjälpte till att bära hem varor från affären utan protest. Kanske för att han fick beställa kvällsmaten. Gissa vad!? Spagetti och köttfärssås. Så klart! Det börjar bli dags att fixa såsen så att den får stå och puttra en stund.

Efter maten ska jag göra ett försök att lägga in några bilder från bland annat trädgårdsmässan jag var på. Vi ses!


Inga kommentarer: