onsdag 9 april 2008

Premiär

Så hittade jag slutligen in i bloggarnas universum. Det gör säkert ingen skillnad för vare sig världsekonomin eller den globala uppvärmningen att jag yttrar mig här, men (som Tony Irwing brukar säga), om jag kan skänka ett leende eller få någon att nicka igenkännande så är det gott nog för mig. Jag kommer att återkomma med lite utav varje med ojämna mellanrum. Om jag har tid. När jag inte stickar, läser, skriver brev, sover, lagar mat, bakar, jobbar eller ... Jag är ju sambo och mamma ...

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Här ser kul ut! Men bilden bakom rubriken ovanför är alldeles för stor. Förminska den i datorn och ladda upp den på nytt...

Välkommen till Bloggrike:)

Anki sa...

Tackar tackar tackar för tipset och det goda rådet! Jag tänkte nog själv att det är så, men färsking som man är så ...

Mi fix tonajt!