fredag 11 april 2008

Älvsjö, here I come!

God förmiddag! Jag sov inget vidare i natt på grund av värk men jag har ändå bestämt mig för att åka till trädgårdsmässan. Hoppas jag hittar en fin stickling av Pelargonen Madame Nonin till min kompis Kerstin S. Till mig själv har jag inte planerat vad jag ska köpa. Man blir sugen på så himla mycket när man strosar runt och ser allt vackert där. Jag har laddat kameran och mobilen och jag har redan lagt dem i väskan. För säkerhets skull. Minnet är ju inte riktigt som det ska ... Efter mässan ska jag hem till min lilla mamma och hjälpa henne med lite utav varje. Framför allt ska jag se till att hon får lite god och näringsrik mat i sig. Hon behöver lägga på hullet ordentligt för att få kraft och styrka. Hon orkar inte vara uppe och vara vaken så länge men tycker ändå att det känns skönt att ha någon hos sig. Jag sitter lika bra i hennes soffa och stickar som i min egen och jag vill framför allt att hon ska känna sig trygg.

Inga kommentarer: