torsdag 5 maj 2011

God Afton!

Det har varit en god dag. Brevlådetömningen blev en lyckoupplevelse idag. Ett kuvert från Åland. Tack Nina nu är min andra handled också varm och glad ;D Ett kuvert med hemsydda necessärer från bästa Mille i Värmland och ett paket med garner från KarMa. KarMa har för övrigt ett kanonerbjudande för alla Hjärtekattsvirkare!
Nästa lyckoupplevelse blev kvällens middag. Jämarns vilken god köttfärslimpa och gräddsås jag hade gjort. Mamma Nellies ande var med mig i köket  ...
Nu blir det kaffe och virkning. Med ett och annat stopp för att mumsa på de här ...

Det enda sättet att stoppa dem är ju i munnen ;D

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Vilken bra dag.
Köttfärslimpa med gräddsås, det är mumma för magen det.
Nu blev jag lite gottis sugen, aja dig. Får nog gå ut o sätta på fikat och ta en smörkringla till.

Nina/Stjärnkraft sa...

Uh, det här inlägget borde jag inte ha läst ... Huva, så sugen på köttfärslimpa jag blev nu då! Snart halv elva på kvällen :o/

En lika trevlig postlådedag skulle jag önska mig själv. Hit till "Rucklet" kommer det sällan något annat än såna där trista försändelser med ruta för adressen.

Men skumbilarna får du behålla *örk!*

Tack-tack-tack-tack-tack, för all marknadsföring!!!

Anki sa...

Köttfärslimpa är sån mat jag gärna gör extra mycket av. Gott att ha kall på limpmacka sen, mmmm. Skulle funka bra även halv elva på kvällen ;D
Fast ... det blev lite örrrk här efter bilarna ...

Skånegrabben sa...

Hej

Varför köttfärslimpa när det finns Ahlgrens bilar? haha..

Det är mitt favoritgodis och jag skulle kunna dyka ner i skålen på bilden och simma bland dom.....