torsdag 12 maj 2011

Nykursad, nya skor och nyttigt godis ...

I dag har jag och två kollegor varit på kurs för arbetsmiljöombud. Mitt inne i stora stada. Det var så rackarns varmt i kurslokalen och ventilationen fungerade inte riktigt som den skulle. Att sitta där med öppna fönster var inte att tänka på med Vasagatans trafikbrus och byggarbeten utanför.



Alltså fick vi sluta lite tidigare och inte mig emot. Jag gick en sväng och jag lyckades hitta ett par sköna sommarskor på Nilson. Det var på tiden för mina gamla svarta favoriter ramlar i det närmaste sönder. Glad är jag för de nya blåa är nästan samma modell som de gamla trotjänarna. Supersköna från Vagabond ...


Nästa stopp blev i Hötorgshallen för inköp av lite torkad melon
*smask smask*






En titt på Stadshuset och några foton till innan det var dags att ta pendeltåget hem ...




Nu måste jag sticka, jag ska virka ;D

Inga kommentarer: