lördag 14 juni 2008

Trötta ben både i Österrike och här

Synd att våra fotbollsgrabbar kroknade mot slutet av matchen :-(

Sonen och jag fick i alla fall uträttat det vi skulle på Söder idag. Han fick sin metal effektpedal på Musikbörsen och jag fick mina ingefärskakor och vinägerchips på The English Shop.

Utanför Monki på Götgatsbacken siktade vi konstverket "INSTICKAD".

Götgatsbacken söderut. Man anar konturerna av Globen längst bort.

Mängder av Penséer på Medborgarplatsen.

Trött på fisk kanske eftersom han åt på Burger King.

Godaste chipsen och kakorna hittar man alltid på The English Shop i Söderhallarna.

4 kommentarer:

bara Lova sa...

Gud vad kul att någon mer än jag gillar vinägerchips. Jag blev fast när de såldes i Sverige å har saknat dem sedan dess. Jag bunkrade upp när jag var i London och sen har jag hört talas om att de säljs i Söderhallarn där men alltid glömt bort det. Kanske dags att ta vägarna förbi :)

Anki sa...

Nä inte ta vägarna förbi, gå in!
;)

bara Lova sa...

I helgen.. :)

Anki sa...

Då kanske vi ses rent av :-)