torsdag 22 april 2010

Traderian Tradera och jag tävlar ...

Idag har febern gett med sig men hostan tilltagit. Tur man kan meddela sig i skrift nuförtiden. Har spenderat en god stund vid datorn och slumpmässigt besökt stick- och virkbloggar idag också. En mycket trevlig och inspirerande sysselsättning. Hittade en utlottning av garn hos Carinas virkning som jag anmälde mig till.

Jag har även inventerat garnförrådet och fotograferat en del som ska läggas ut på Tradera. Detta underbara ställe för oss garngalningar! Medans jag säljer av mina egna gömmor köper jag nytt av andra som gör likadant ...

Kanske ska även jag ha en utlottning framöver!

När vi blir stora ska vi bli rabarberpaj!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Vad trevligt att du hittade in till mig - för då hittade ju jag in till dig och bestämde mig omgående för att stanna kvar. Vi hörs! (fast jag är dålig på att kommentera, men bra på att läsa)

skapa och inreda sa...

Ha,ha.. Jag älskar rabarberpaj:)
Roligt att du tittade in till mig så jag hittade dig.Tittar snart in igen.
Annika

Rosenvante sa...

Ops, är du en jag köpt av kanske.
Tradera är guld värd och vilka fynd man kan göra (även om det blir dyrt ibland) och alltid hittar man ju nått. Är nog lika vid mig, gubbens fasa alltså, men han är så snäll och säger aldrig nått ont om alla mina stickprylar som ligger snart över hela huset. Jag brukar säga att jag spar till sämre dar.
Rabarberpaj är en av mina favoriter.
Vi ses igen

Anki sa...

Vad kul att ni kom hit, välkomna ska ni vara! Jag kommer definitivt hälsa på er fler gånger, trevligt trevligt!