onsdag 21 april 2010

Traderafynd är bättre än piggelinpiller

Jag hasade ut till brevlådan för en stund sen och fick en glad överraskning, Traderakuvertet hade kommit. Dessutom hade min vän Mille skickat några skott från sin Humleplanta. De ska grävas ner i morgon (om inte Kung Bore ställer till nåt mer). En flytt från Värmland till Uppland ska väl funka bra hoppas jag, ingen större klimatskillnad ...

Annars har jag inte gjort många knop idag. Blev sittandes vid datorn en lång stund och gjorde en hel del uppehåll i Bloggvärlden. Det är fantastiskt så många kloka humoristiska vackra kreativa sköna människor det finns därute! Några av er kommer jag absolut ha fortsatt koll på :D

Här är senaste Traderafynden. Massor med härliga grytlappar att göra i det ena häftet. Kolla in de handvirkade mellanspetsarna jag fick för en spottstyver. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dem. De är lite fläckiga så de ska blekas först. Kanske sy in dem i gardiner, men de ska få ligga till sig först ...




6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar hos mig! Ska du inte vara med i tävlingen också?

Anki sa...

Den boken står redan i min hylla, men jag återkommer ändå framöver och kollar in vad du gör för fint!

Evas Pyssel sa...

Grattis till fina Traderafynd ! Jag brukar vara därinne också, säljer och köper. Tomas har läst dina kommentarer och tyckte det var kul. Du kan inte se så mycket av honom på weben. Han håller till "bakom", är nyhetschef.
Ha det bra ! Eva

Anki sa...

Vad roligt! Vi är ju vänner på Facebook (liksom alla gamla arbetskamrater är) så jag skrev till honom där att jag stött på dig i Bloggiversum.
Ha det fint du också!

//Anki

Efwa - Medea sa...

Vilka roliga grytlappar. Just nu har jag mini på att sticka disktrasor. Vill ha massor i olika färger.

Anki sa...

Disktrasor och grytlappar ska bli mina "när-jag-åker-till-och-från-jobbet-projekt". Precis lagom storlek att pyssla med på tåget!